2008. február 4., hétfő

Te is lehetsz szabad!


Szép napot, Mindenkinek!Megjöttem a síelésből és azon túl,hogy arról áradozok, milyen csodálatos 1 hétben volt részem a hegyekben,hadd ajánljak egy könyvet a figyelmetekbe,Nancy Faila:Te is szabad lehetsz! címmel.
Képzeljétek el,amikor 2000 m magasan, napfürdőben üldögéltem egy pohár sörrel és olvastam a könyvet,csak bólógatni tudtam:igen,igen, ez mind igaz!Milyen jó lenne, ha többen elhinnék, hogy a szabad és jó élet lehetősége ott van mindenki előtt.
A hegyek, a hó , a tiszta, friss levegő, a vidám emberek mind azt a szabadságérzést adják, amire sokan vágyunk,amire én is vágytam és, ami az ilyen alkalmakkor felerősödik és tudatosul bennem, milyen csodálatos érzés: szabadnak lenni!
Voltak pillanatok, amikor könnyeztem az örömtől és hálás voltam azért, hogy megélhettem ezeket a napokat,hihetetlen elégedettség és béke volt szívemben.

A könyvből idézek:Egy igazi Network Marketing karrier arról szól,hogy" Légy Ura Életednek". Célja az,hogy megadja neked azt a pénzt és szabadidőt,amire rászolgáltál.Ha egy pillantást vetünk magunk köré, kevés olyan embert látunk, akik valóban irányítják saját életüket. Életükről nem önmaguk döntenek, hanem az állásuk, az üzletük, családi kötelezettségeik, anyagi terhek, előítéletek, gyenge egészség és más tényezők.

Napjainkban túl sok ember szenved a stressztől.Frusztráltak.Nincs idejük arra, hogy lelassítsanak, beszippantsák egy rózsa illatát, vagy békésen hallgassák az eső kopogását. Nincs idejük arra, hogy lazítsanak, és jól érezzék magukat, hogy együtt legyenek a szeretteikkel, és részt vegyenek az ő kedvenc tevékenységükben.A legegyszerűbb szórakozásokra sem tudnak időt szakítani.

Mi azt próbáljuk tanítani,hogyan lehet visszanyerni az irányítást az élet minden területére, úgy mint: az idő, a bevételek, az időbeosztás, a család, a barátok, a különféle hobbik és az egészség felett. Azt akarjuk elérni, hogy felismerd:a Network Marketing segíteni tud abban, hogy kiválthasd azt az állást, amelyben most csupán a megélhetésed érdekében dolgozol, egy önalkalmazotti, részmunkaidős státusban elért passzív jövedelemmel, amelynek összege messze meghaladhatja a jelenlegi, teljes munkaidőben elért bevételedet.Persze, csak abban az esetben, ha te is így akarod.

Csúsztatok már le hegyről széttárt karral és hangos énekszóval? Mert én ezt tettem,teli tüdővel énekeltem és nem érdekelt, hogy vannak ,akik bolondnak néznek, repültem, mint egy madár.És tudjátok mit, volt, aki "sajnált" és volt ,aki rákontrázott és velem együtt örült!
Hát, ezt éljük meg az életben is,van, aki velünk énekel,és tetszik a nótánk, van, aki csak csóválja a fejét!De, akik együtt daloltunk,beszélgetni is tudtunk és hamar barátságot kötöttünk.

Háborút viselünk a betegség, az adósság és az öregedés ellen.Nem kell betegnek lenned.Nem kell adósságba verned magad. Nincs rá szükség, hogy öregesen nézz ki, vagy hogy öregnek érezd magad!Egész életed megváltozhat, ha egyszer leülsz a nótázók asztalához, ha bekerülsz a network marketing szellemiségébe.A jobb életstílus olyan dolog, amelynek eléréséről mindenki beszél. Nos, te elérheted!Ez a Te életed,hozd ki a legtöbbet belőle!

Amikor majd százévesen ülsz a hintaszékben, és unokáid az életedről kérdezősködnek, mit akarsz nekik mesélni?.....

Nincsenek megjegyzések: