2008. január 20., vasárnap

„Pénzről beszélni nem szégyen,szegénységben élni az szégyen!”

Budapesten az egyik sunrideres üzletépítői tréningünkön egy előadásom címe volt:

Mi a gazdagság titka? Sokan kértétek a vázlatát.Most küldöm mindenkinek, aki itt olvasó, így azoknak is,akik nem voltak ott. Meggyőződésem ,és tapasztalásom, hogy a gazdagságot vagyis a megteremtését tanulni kell! Aki nem örökségbe kapta az megcsinálta és a tisztességtelen módszerek kivételével mindannyian tanulták és hasonló elvek ill. gondolkodás alapján építették fel jólétüket, anyagi függetlenségüket.

"Voltam már gazdag is,szegény is. Az előbbi jobb.”
Sophia Tucker
„Tulajdonképpen nem szeretem a pénzt. De megnyugtatja az idegeimet.”
Joe Louis
„A pénzről beszélni nem szégyen,szegénynek lenni, az szégyen!”
Dr Chen

A pénz önmagában nem cél,csupán eszköz egy cél eléréséhez.
A pénz által nyújtott előnyök kellenek,mindazokhoz,ami a pénzért megvehető.

Szabadságot ad:

-hogy tetszésünk szerint jöhessünk –mehessünk,
-hogy biztonság vegyen körbe,
- hogy kényelmes nyugdíjas életünk legyen,
- hogy ott lakjunk,ahol akarunk,
- hogy nyaralhassunk,
- hogy gyermekeinket rangos iskolákban taníttathassuk……

Talán ezekben dologban egyetértünk.

A pénz nem a boldogság kulcsa,de sok pénzzel könnyebb megtalálni a kulcsot!

Az első titok:az álmaink határozzák meg jövedelmünk nagyságrendjét!A gazdagság a fejünkben dől el,hogyan gondolkozunk,milyen a hozzáállásunk a világ dolgaihoz és magunkhoz.

Szerény álmok szerény eredményeket hoznak.Félelmeket szülnek,korlátokat szabnak teljesítményünk elé! Ha lakókocsit tervezel nem lesz soha luxusvillád!

Lehet,hogy most jött el az ideje,hogy megkérdezd magadtól, Téged mi motiválna vagy mi motivál ma az életedben?

Ha merész álmokkal keressük a lehetőségeket ,akkor és csak akkor jönnek az eredmények!

Ha nem keresed a lehetőséget,akkor nincs álmod , nincs célod.Ismert annak a kutatásnak az eredménye, melyet több ezer végzős egyetemistával végeztek el.Csupán 3 százalékuknak volt határozott álmuk és céljuk. 10 év után a megkérdezettek e 3 %-a volt sikeres!

Az első könyv, amit ebben a témában 6 évvel ezelőtt a kezembe adtak, s amely túlzás nélkül mondhatom, hogy megváltoztatta az addigi gondolkodásom és így az életem: Napoleon Hill:Gondolkozz és gazdagodj! c. könyve.

____________________________________________________________

A gazdagság másik nagy titka, hogy tudunk-e alkalmazkodni a változáshoz

-az élet velejárója!

-nem az a kérdés mikor szűnik meg a változás,hanem ki tudom-e használni az előnyeit!

-Dr Spencer Johnson:Ki vitte el a sajtomat c. könyvét mindenki figyelmébe ajánlom!

Tanulsága:a vetélkedő világban két lehetőségünk van.Veszíthetünk.Vagy, ha nyerni akarunk,megváltozunk!

HŰ és HÓ.Szimat és Spuri kisegerek egy útvesztőben élnek és dolgoznak. Mindennap egyforma: elindulnak a sajtjukért, megeszik és hazamennek. Egy nap elveszik a sajtjukat. Kutatást indítanak újabb sajt után.Hogy milyen érzelmi hatást gyakorol életükre sajtjuk elvesztése, erről szól ez a roppant vidám, de tanulságos könyv.

- két kisegér ösztönösen,haladéktalanul új sajt keresésére indul,míg
-a másik kettő ,azonban gyötrelmesen alkalmazkodik a változáshoz.

Ők tagadják, hogy eltűnt a sajtjuk, nem hiszik el,hogy ilyen megtörténhet,ilyen nincs!Ezért
szorgalmasabb munkával korábban kelnek, estig dolgoznak kilyuggatják a falat a sajtért,
mindhiába.Dühbe gurulnak, másokat vádolnak azzal,hogy elemelték a sajtjukat.
Kárhoztatják a kormányt,a szüleiket......Ismerős?!

Csak végső kétségbeesésükben,utolsó próbálkozásként vállalkoztak arra,hogy új sajtot keressenek az útvesztőben.

Miért? Mert ezt az állásszerző szemléletet tanították nekünk, ezt verték a fejünkbe!
Úgy képzeljük,hogy ez az egyetlen járható
út a jóléthez- erre neveltek bennünket.

Főállás, másodállás,álláshírdetés,állásinterjú, erről szól az életünk, holott már régen megszünt a foglalkoztatási biztonság.

A karrier annyit jelent, hogy fölfelé igyekszünk a vállalati piramison, és mi magunk bármennyit érünk is nem kaphatunk többet,mint amennyit az állás ér, ráadásul a piramis tetején egyre szűkösebb a hely és általában sokáig maradnak.

Negyven után pedig legtöbbször vége a dalnak, fiatalabb, olcsóbb munkaerő kell.

A tehetősek titka a birtoklás: saját életük és saját álmaik felett, saját vállalkozással saját álmukat építik,nem más álmaiért gürcölnek.

Milyen egy Álomüzlet és milyen egy Hagyományos üzlet

Nincsenek alkalmazottak ......................... Kellenek alkalmazottak

Tetszés szerinti munkaidő ........................ Munkaidő hétfőtől szombatig9-21

Alacsony indulótőke................................ Összes megtakarításunk és bankkölcsön

2.Nincs területi korlátozás....................... Körülhatárolt terület

Tapasztalt tanácsadók vannak ................. Csak magunkra számíthatunk

Korlátlan jövedelem ................................Az üzletek száma által behatárolt jöv

Konjuktúrától független........................... A gazdasági változásoktól függ

Csekély árukészlet.................................... A készletezés a legnagyobb kiadás

Nincs reklám............................................ Tetemes hirdetési költségkeret

1.Újratermelődő jövedelem...................... Időráfordítással arányos jövedelem

3.Örökölhető és átruházható ....................Bonyolultan lehetséges az átruházás

4.Másolható............................................. Nem jellemző

5.Csekély beruházási és fentartási kltg. .....Nagy költségek

__________________________________________________________________________

A hagyományos franchise üzleti modell egy sikeres üzleti rendszer,de lineárisan növekvő hagyományos üzlet !

2,5, pontban megbukik.

___________________________________________________________________________

Turbófranchise—Hálózatszervezés- Az igazi álomüzlet!

A vérünkben van az ajánlás-mozi,étterem,fodrász stb.

Mit csinálnak a hálózatépítők? Önálló vállalkozók egy kipróbált és bevált sikereceptet,franchiset átadnak másoknak és megtanítják őket a vagyonteremtés bevált módszerére.

Kiaknázzák a másolás erejét, és egy hatványkitevővel megsokszorozzák a növekedés ütemét.

Havonta 1 személy kapcsolódása is elég, hogy gazdaggá tegyen bennünket,és ,hogy mindenki gazdaggá váljon!
12 hónap alatt 4096 fő lehet a szervezet létszáma!

A Hálózat az Álomüzlet ismérveinek megfelel-1.újratermelődő jövedelem, 2.Globális piac, 3.Örökölhetőség és átruházhatóság, 4.Másolhatóság, 5.Csekély beruházási és fenntartási költség

Miért félünk az ajánlástól,miért ciki?

Pedig nap,mint nap megtesszük és kérdezem: Ti kaptatok már valaha ilyen levelet azokról a helyekről,ahol vásároltok,vagy amit ajánlottatok valakinek? Én még nem.

Mega Center
Városperem körút
Akárholvár, Egyre megye

Igen Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton is köszönjük,hogy igénybe veszi és másoknak is ajánlja a Mega Center áruit,szolgáltatásait!

Mellékelten küldjük az Önt illető kifizetési csekket,amelyen az alábbi tételek szerepelnek:

1.személyes vásárlásai utáni árengedmény,

2.reklámmegtakarítási prémium,valamint

3.az Ön barátai,rokonai és ismerősei által az Ön ajánlása nyomán üzletközpontunkban eszközölt vásárlások utáni jutalék.

HAVI ELSZÁMOLÁS

Személyes vásárlásai árengedmény………..5000Ft

Reklámmegtakarítási prémium…………….5000Ft

Ajánlási jutalék……………………………20000Ft

Összesen…………………………………..30000Ft

Hálásan köszönjük folytatólagos támogatását,és reméljük,hogy a következő hónapban még nagyobb összegű csekket küldhetünk Önnek.

Tisztelettel:

X.Y.

A Mega Center igazgatója

___________________________________________________________________________

A Hálózatépítésben egy boltnak részvénytulajdonosai leszünk, ahol

-a fogyasztók helyett az üzlettársak a vásárlók és az

-az üzlettársak pénzt keresnek

-saját ,ajánlásokra alapozott vállalkozást létesítenek

-Árengedményt kapnak

-Ajánlási jutalékot kapnak.

Ez egy abszolút legális marketing módszer és a benne rejlő potenciált sok nagy cég felfedezte és a hagyományos kereskedelem helyett ezt alkalmazza.A XXI. század trendje ez. A "beszervezés" csak azoknak rossz, akik kívül maradnak.

Sokan úgy gondolják, hogy úgy takarékoskodnak, ha az akciókat figyelik. Az igazság az, hogy valójában nem spórolunk azzal,hogy mélyen leszállított áron vásárolunk. Kevesebbet költünk ugyan,de azért mégis pénzt adunk ki vagyis Fogyasztunk.

A termelők pénzt keresnek.

Akik nem spórolva, hanem ésszel vásárolnak azok pénzt keresnek, miközben költenek.Fogyasztva termelnek.Zseniális ,ugye?

Lakásvásárlás,befekteési jegy stb….ez mind fogyasztva termelés, hiszen kiadjuk a pénzt a kölcsönre pl, de az értéket hoz létre, azzal több lesz a vagyonunk értéke.

Fogyasztói gondolkodás--------------- Fogyasztva termelő szemléletmód

Nyájszellem-95%................................... Gazdagok 5%
1.pénzköltés.......................................... 1.pénzkeresés
2.munkavállalás.................................... 2.vállalkozás
3.maximált fizetés................................. 3.korlátlan jövedelem
4.eladósodás......................................... 4.anyagi függetlenség
5.régi gazdaságban gondolkodás........... 5.új gazdaságban gondolkodás
6.gyarapodó tartozások........................ 6.gyarapodó követelések
7.rövid távú spórolás........................... 7.hosszú távú vagyon

"Ha meg akarunk gazdagodni,keressünk valakit,aki rengeteg pénzt keres,és csináljuk ugyanazt,mint ő."(Paul Getty)

A gazdagok fogyasztva termelők.Akkor miért nem csináljuk azt ,amit ők?

Egyszerű az egész,cserélj le néhány eddig is vásárolt terméket és add tovább ezt lehetőséget!És végre egy cég,amelyik fizet ezért.

Még nem késő, ha nem a tömeg után akarsz menni,változtass!Legyél fogyasztóból Fogyasztva termelő!

Megváltozott gondolkodásmód,megváltozott élet!

Üzletünk lényege nem közvetlenül a termékajánlás, hanem a fogyasztva termelő gondolkodásmód átadása és megtanítása.Legyél tulajdonosa annak a boltnak,ahonnan vásárolsz és másokat is invitálj erre! Ez az álomüzlet egy álom lehetőség.

Egyetértesz?Van kérdésed?

Nincsenek megjegyzések: