2008. november 6., csütörtök

A Sunrideres, okos fogyasztó


„A személyes fogyasztás intelligens üzleti döntés”


Azt hiszem, hogy nem kell sokaknak bemutatnom Tonk Emilt, az Üzleti Patika sorozat íróját. A TONKönyvek mára az üzleti kommunikációs ismertek magyarországi bestsellerei közé emelkedtek.

Az elmúlt 6 évben Tonk Emil több előadásán részt vettem,CD sorozata az autóban mindig utitársam,könyveiből a legtöbbet tanultam a szakmánkról.Hihetetlen humora, sajátos,józan gondolkozásmódja mindig motivált és előbbre vitt.

A hét végén egy országos marketing találkozón a Marketingtortán ismét volt alkalmam egy előadását meghallgatni,ennek kapcsán jutott eszembe, hogy értékes hírleveleiből az utolsót itt közre adjam.

Nagyon szeretem a hírleveleit,a mostani is alátámasztja azt a hozzáállást és gondolkozást, amit mi Sunrideresek is képviselünk.
Az üzletünk alapja a márkaváltás, de ezt mindenki könnyen és boldogan megteszi, hiszen a váltást önként és meggyőződésből tesszük meg,mert a termékek kétségkívül a legjobbak a piacon és mással nem helyettesíthetők.Ez nem jelent plussz kiadást a legtöbb esetben, de annál több hozadéka van:egészség,szépség,fittség és biztonság.

Vajon minden cégnél ilyen termékek vannak? Vagy van annyi termék, hogy sokrétű,folyamatos cseréről lehet szó?Ezt kell mindig megvizsgálni egy MLM rendszerű vállalkozásnál,
hiszen e nélkül nem működik hosszútávon a rendszer és valóban fellép a fogyasztási kényszer és a beszervezősdi.

A Sunrider üzlet kiállja a próbát ebből a szempontból is 26 éve a világon, nem véletlen, hogy töretlenül terjeszkedik.
Összefoglalva a Sunrider tulajdonképpen sok millió okos fogyasztó összekapaszkodása a világon!
A lehetőség mindenki előtt nyitva áll!

Akkor a hírlevél:

Kedves Székely Ibolya
!

MLM-es hírlevelünk e heti témája a személyes fogyasztás jelentősége.

- Miért fontos, hogy ismerjük, fogyasszuk és ajánljuk cégünk termékeit?
- Hogyan lehetünk hitelesek?
- Mi a szerepe és haszna az általunk végzett személyes reklámnak?


Miért olyan fontos a személyes fogyasztás?


Az MLM vállalkozás egy speciális módon felépített fogyasztói hálózat.


A fogyasztói kör felépítésének alapja a személyes fogyasztás tapasztalataira épül. Amitől jól megkülönböztethető a tiszta és korrekt MLM üzlet a pilótajátékoktól, hogy mindenki számára hozzáférhető, fogyasztható és vásárolható termékre, szolgáltatásra épül. Az ily módon létrejött forgalom növelése, többszörözése okán van lehetőség arra, hogy a termék ismertségét az üzletépítés eszközeivel a hálózat tagjai növelik. Teljesen logikus, hogy ahol nagyobb a forgalom ott nagyobb a bevétel és nagyobb a lehetőség a jövedelmek növelésére. Amiben speciális és egyedi a klasszikus kereskedelmi vállalkozásoktól az MLM, hogy a személyes marketingre építi a termékek reklámozását, így kívánja elérni a forgalom növelését.

A hálózat tagjai elsősorban fogyasztói és ajánlói a termékeknek. Az azonban világos kell legyen, hogy hitelesen ajánlani terméket, szolgáltatást csak személyes tapasztalatok alapján lehet. Ezért nem igaz az a vád, hogy az MLM vállalkozások ún. kényszerfogyasztókat tart benn a vállalkozásban. Az ajánlások hitelessége elsősorban a személyes tapasztalat, de sokat segít a hiteles ajánlásban azoknak a vevőknek, üzlettársaknak a tapasztalata is, aki olyan terméket is használnak, amit mi nem.
A személyes fogyasztás logikája arra épül, hogy a hálózatokban általában olyan termékek vásárolhatók, fogyaszthatók, amelyek a hagyományos kereskedelemben nem találhatók.

Meggyőződéssel állítható, hogy a kínált termékek, egyediségükön túl, a fogyasztók számára különleges hasznokat, értékeket kínálnak, aminek reklámozása a hálózati tag feladata, és ha ez újabb fogyasztókat generál, akkor ezért a „személyes marketing” tevékenységért vagy kedvezőbb vásárlási feltételeket és / vagy különleges jövedelmet biztosítanak.

Amit fontos tudni!
A MLM vállalkozások mindenki számára lehetővé teszik a termékek fogyasztását, de csak azoknak juttat a „reklámozásért” jövedelmet, akik ezt hitelesen, elsősorban a saját tapasztalataikkal támasztják alá.

Valójában a hálózatokban a legjobb fogyasztói referencia a regisztrált, okos vásárló, aki egyben a hálózat regisztrált munkatársa. Ezért okos döntés megtervezni a saját fogyasztást, és annak megfelelően vásárolni a hálózatban előforduló termékeket.

Az okos vállalkozók a saját fogyasztásukkal elsősorban az általuk működtetett vállalkozást támogatják, és nem más vállalkozások forgalmát növelik. Ritkán adatik meg a lehetőség, hogy a fogyasztók az ajánló személyes tapasztalataira építve döntenek a vásárlásról. Ezért inkább logikus üzleti döntés a saját fogyasztás, mint kényszer!


Ha valaki az MLM vállalkozásból szeretné anyagi biztonságát, függetlenségét megszerezni, akkor legyen a vállalkozása legjobb fogyasztója, és erre a hitelességre építve a legjobb reklámozója.


- Üzleti Patika -


vicc, vicc, vicc

Az idős házaspár felkerül a mennyországba. A férfi csodálkozva néz körül, milyen csend és nyugalom van, gyönyörű környezet. Megkérdezi az Arkangyalt:
- Mondd, ez mennyország mindig ilyen volt?
- Igen, az idők kezdetétől fogva.
Az idős úr egy hatalmas pofont lekever a nejének. A feleség meglepődve néz rá, hogy miért kapta.
- Figyelj ide, ha nem etetsz éveken keresztül ezekkel a vitaminokkal és táplálék-kiegészítőkkel, már rég itt lehetnék!

Nincsenek megjegyzések: