2008. szeptember 16., kedd

Sminkkel vagy smink nélkül

A femina.hu oldalon láttam két képet Nicolette Sheidan 44 éves színésznőről, amiből látszik, hogy nem mindig olyan bombanő, mint a Született Feleségekben, sőt neki is vannak rossz napjai, amikor egyszerűen szörnyen néz ki.
A sorozatsztár két arca között megdöbbentő a különbség, hiszen hétköznapi arcát látva rá sem
lehet ismerni arra a másik, hibátlannak tűnő arcára, amin sminkesek dolgoznak nap mint nap.
















-Hú, ez hihetetlen!-kiáltottam fel, aztán csak néztem, néztem, kerestem a hasonlóságot a két kép között ,végül elgondolkoztam:nem ugyanezt látná rólunk is egy lesifotós nap, mint nap?

Egy pillanatra megrémültem, mert eszembe jutott reggeli gyűrött arcom, vagy este, amikor felállok a számítógép elől, de aztán megnyugodtam, mert nem vagyok kitéve a paparazzóknak.

De álljunk csak meg, egy szóra!
Mikor érzem magam jól, mikor vagyok magabiztosabb, mikor tudom 100 százalékosan, hogy nő vagyok, mikor kecsesebb még a járásom is? Sminkkel vagy smink nélkül?
Nem lehet, hogy a lesifotóst mindig magunkkal visszük?Velünk van, mert a tudatalattinkban üldögél és a reggeli tükörképet egész nap elénk teszi.
Lehet, hogy az egész napod sikerét befolyásolja, hogy mit gondolsz magadról?
A válaszom ,igen, befolyásolja!
Nem mindegy hogyan nézel ki és,hogy meg vagy-e elégedve magaddal. Az arc az elsőszámú kommunikációs eszközünk, amely sok mindent közvetít, de elsősorban ápoltságot. Ha másért nem, ezért érdemes egy kis smink.A többi elérhető hatást meg látjátok a képeken, ezt nem kell túlragozni.

A legfőbb 2 ellenérv a sminkkel szemben az szokott lenni,hogy
1.Nem szoktam
2.Nem egészséges
Vannak még olyan kifogások, hogy nincs időm, nem tudom hogyan kell,túl mesterkélt, nem akarok másnak látszani,de az első két ellenvetés az általános.

Nem szoktam. Hát tedd szokásoddá és a hatás nem marad el!Döntsd el, hogy megtanulod egy ismerősödtől, akinek tetszik a stílusa, hogyan csinálja, mit használ stb.Döntsd el, hogy nem indulsz el otthonról úgy, hogy nem teszed rendbe az arcodat, hogy nem játszol egy kicsit azzal, hogy összehangolod a ruhád és a sminked színeit stb.Ez is lehet a változás egy nem fárasztó, annál izgalmasabb feladata.

Nem egészséges.Valóban lehet egészségtelen a smink, ha rossz anyagokat és sokat kensz a fejedre ill., ha nem tisztítod meg a bőrödet éjszakára.Így igaz lehet, hogy ráncosodik és vízhiányos, foltos lehet a bőrőd, hiszen nem jut levegőhöz , vegyszerek,szennyeződések jutnak be a bőr mély rétegeibe.
Mi Sunrideresek tudjuk már ezt a leckét és ismerjük a megoldást.Nem aggódunk ezen a kérdésen, hiszen a Sunrider arcápolási programja páratlan a világon.Biokozmetikumok, melyeket, akár meg is lehetne enni,olyan tiszták,biztonságosak. Egyszerűen, könnyen megtanulható, gyors a használatuk.

Ami különlegessé teszi ezeket a kozmetikumokat, hogy egy teljes, komplett bőr regenerációs programot alkotnak.A tisztítástól a hidratáláson át a táplálásig. A szines kozmetikumok is egészséges növényi alapanyagúak, így bátran feltehetünk korrektort, alapozót, púdert, rúzst, pirosítót, szemkontúrt, szemhéj púdert, szempillaspirált.Nagyon sok híres sztár csak ezeket a termékeket hajlandó magára kenni.Érdemes megismerni a SR kozmetikumokat, garantáltan nem fogsz mást használni többet!

Amióta ismerem a Sunridert, 6 éve már, mást nem használok és élvezem a varázslatot minden nap és élvezem az időmet is ,amit megspórolok azzal, hogy nem töltök egy percet sem a DM vagy a Rossmann pultjainál.Hálás vagyok minden nap, reggel és este, hogy megtehetem, hogy a világ egyik legelismertebb és egyben egészséges kozmetikumait kenhetem a fejemre és a lányom, fiam, férjem is mind ezt használjuk és élvezzük!
Ha még nem ismered, azonnal tegyél egy próbát, bámulatos lesz az átváltozás!



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Ibolya!
Annyival egészíteném ki, amit írtál, hogy szerintem nem elég, ha a smink önbizalmat ad, fontos, hogy anélkül is jól tudjuk érezni magunkat, ez az önelfogadás nagyon fontos része! Attól persze sminkelhetünk, sőt, nagyon klassz dolog (feltéve ha SR-rel!!!), de úgy nem lehet élni, ha valaki attól retteg, hogy mi van, ha smink nélkül meglátja valaki. Hiszen a smink sem hordható 24 órán át, és mi van pl. ha reggel felébredünk, és ott fekszik mellettünk az álompasi - csak nem lehet kirohanni rögtön sminkelni, nehogy rájöjjön, mi rejlik a vakolat mögött!!!
Mindazonáltal a sminkelés nagyon hasznos, kiemeli a pozitív vonásainkat, a szépségünket. De ugye azt is csak akkor tudjuk meglátni magunkban, és azután kiemelni, ha tudunk róla!
Úgyhogy mindenkit arra bátorítok, hogy szeresse magát annyira nagyon, amennyire csak lehetséges, fedezze fel, mennyire nagyon szép, milyen értékes, és azután pedig használjon SR-t!!!
Besze A.