2009. augusztus 7., péntek

Egyszer Élünk! Tanuljunk meg főzni a Sunriderrel!

Kommentár nélkül, szerintem jól sikerült kampányfilm az alábbi!
Egy nagyon kedves, új ismerősöm honlapján találtam.
Rita, egy sikeres virtuális "főzőiskolát" vezet az interneten, melynek legfőbb célja,hogy megszerettesse a főzést és az egészséges ételek készítése felé tereljen mindenkit, aki a gyors, praktikus főzés-technikákat szeretné megtanulni.
Persze, nem csak elméletben, hanem nagyonis a valós életben.

Rita, egy húsvér, mai, 2 gyermekes fiatalasszony, akinek szenvedélye a sütés-főzés és ezt hihetetlen kedvességgel és egyszerűséggel át is tudja adni!
Én nem vagyok egy konyhatündér, de a videós receptjeitől nagy kedvet kaptam a főzéshez és sok receptet már ki is próbáltam!

Ismeretségünk véletlenszerű volt,tavasszal egy marketing tréningen egymás mellett ültünk és hamar találtunk közös témát.Az egészség igénye összehozott bennünket és Rita Sunrideres lett. :))

Egyre lelkesebb, a Sunrider termékek Nála és a családjánál is működnek.

A lényeg, hogy beillesztette a Sunrider termékeket a mindennapi főzéseibe és jó néhány ételt már azok felhasználásával készített el.

Ezeket a videós recepteket érdemes kipróbálnotok, sőt továbbadnotok.Nagyon klasszak!

Kukkantsatok bele a honlapjába, érdemes feliratkozni a hírlevelére,regisztrálni, mert mindig készül valami finomság és sok-sok ötletet lehet Tőle ellesni.
www.ritakonyhaja.hu

Rita készít most két szakácsfüzetet is,melyben tejmentes, húsmentes,vagy egyéb egészséges receptek lesznek, csupa olyan, mely Magyarországon beszerezhető alapanyagokból egy egyszerű háziasszony is elkészíthet. Természetesen sokszor Sunrideres élelmiszereket is felhasznál majd bennük.

Én már nagyon várom, mert a reform főzésről igazán gyakorlatias könyvet még nem találtam.

Ha tetszik a honlapja, akkor ajánljátok másoknak is, hiszen Ritát a sok lelkes olvasó készteti még több ötletes étel elkészítésére!

Én is megfőztem életem első sárgabarack lekvárját suncarrel, a zöldséges halbatyu a Dr Chen szósszal fenséges lett! Mindezekről Rita honlapján olvashattok!



Nincsenek megjegyzések: