2009. július 28., kedd

Ezt a filmet nézd meg az unokáidért!

Nekem is úgy ajánlották ezt a filmet, hogy nézzem meg, mert csodálatos és egyben elgondolkoztató is.
Kell hozzá másfél óra, de megéri!

Azt is elfogadom, hogy nincs rá időd, mert őszinte vagyok, nem való mindenkinek. Ezt nem ítélkezve mondom, hanem megértem, nem mindenki felkészült hozzá.

Pár évvel ezelőtt én is azt gondoltam volna: Na, ne, ne fárasszatok ilyenekkel!

De most úgy érzem, felnőttem, ahhoz, hogy felelősséget érezzek a tágabb környezetemért is, sőt a Földért is. Talán ez is a megszerzett bölcsességem része.
Az egyensúly, a regeneráció, a kiegyenlítődés fogalma így Sunrideresként nem ismeretlen és be kell látnom a film láttán ismételten, hogy a Földön minden erről szól!

Mindig eszembe jut, amit egyszer régen olvastam, vagy láttam valami filmben:
Hogy mielőtt társat választasz vegyél előbb egy növényt, aztán, ha életbe marad, akkor legyen egy állatod és utána keress élettársat.

Hát, így vagyok én is az életemmel, hogy valóban rossz volt a sorrend a múltban, de mára a növényeim is szépek, Luca kutyánknak is irigylésre méltó élete van és a férjem a gyerekeim sem panaszkodnak.

Megtanultam gondoskodni, felelősséget vállalni mások iránt és mostanában nagyon érdekel a család története is, nem untatnak a szülők meséi, mi, hogy volt régen és ráadásként erre itt van ez a film.:)
Lekötött, és nagyon megérintett.Van tennivalónk és tehetünk is dolgokat az otthonunkért, a Földért.

Nézd meg Te is és küldd tovább, szerezz szép perceket és gondolkoztass el másokat is a film üzenetével!

Néhány technikai tanács: a film magyar feliratozással is nézhető, bár elég rossz a fordítás,de elég a megértéshez.
A feliratozást a film jobb sarkában lehet beállítani a felfelé mutató nyilra mutatva.Megjelenik a CC jel és innen kell a Translate menüből a magyart kiválasztani.

Ha nem boldogulsz hívjál fel bátran: 30/9691500

Klikkelj az alábbi linkre!
Egy csodálatos film az élet keletkezéséről a Földön és az élet elherdálásáról napjainkban

Nincsenek megjegyzések: