2009. április 26., vasárnap

Londonban jártunk, megnyitottuk a Sunrider új irodáját!

Soha nem voltam még Londonban. Őszintén bevallom, nem is vágyakoztam eddig, mert valahogy egy hamis kép rögzült a fejemben: köd,eső, szél...

De cégünk, idén itt tartotta a Regionális Konferenciáját,abból az alkalomból, hogy új Sunrider irodát avattunk a Soho városrészben. Így alkalmam volt megismerni a város valódi arcát.

Kellemesen csalódtam! Elbűvölt ez a város: a hangulata, az épületek, a gyönyörű parkok,a Temze,a történelem illata, a taxik, a buszok, a pubok és ...a sok-sok élmény,színes programok. 4 napot töltöttünk ebben a városban , de nagyon megszerettem, biztos, hogy visszatérek majd a családommal is.
Beszéljenek minden kommentár nélkül azok a képek, melyeket csokorba szedtem.















Nincsenek megjegyzések: