Az elmúlt 6 évben Tonk Emil több előadásán részt vettem,CD sorozata az autóban mindig utitársam,könyveiből a legtöbbet tanultam a szakmánkról.Hihetetlen humora, sajátos,józan gondolkozásmódja mindig motivált és előbbre vitt.
A hét végén egy országos marketing találkozón a Marketingtortán ismét volt alkalmam egy előadását meghallgatni,ennek kapcsán jutott eszembe, hogy értékes hírleveleiből az utolsót itt közre adjam.
Nagyon szeretem a hírleveleit,a mostani is alátámasztja azt a hozzáállást és gondolkozást, amit mi Sunrideresek is képviselünk.
Az üzletünk alapja a márkaváltás, de ezt mindenki könnyen és boldogan megteszi, hiszen a váltást önként és meggyőződésből tesszük meg,mert a termékek kétségkívül a legjobbak a piacon és mással nem helyettesíthetők.Ez nem jelent plussz kiadást a legtöbb esetben, de annál több hozadéka van:egészség,szépség,fittség és biztonság.
Vajon minden cégnél ilyen termékek vannak? Vagy van annyi termék, hogy sokrétű,folyamatos cseréről lehet szó?Ezt kell mindig megvizsgálni egy MLM rendszerű vállalkozásnál,hiszen e nélkül nem működik hosszútávon a rendszer és valóban fellép a fogyasztási kényszer és a beszervezősdi.
A Sunrider üzlet kiállja a próbát ebből a szempontból is 26 éve a világon, nem véletlen, hogy töretlenül terjeszkedik.
Összefoglalva a Sunrider tulajdonképpen sok millió okos fogyasztó összekapaszkodása a világon!
A lehetőség mindenki előtt nyitva áll!
Akkor a hírlevél:
Kedves Székely Ibolya!
- Miért fontos, hogy ismerjük, fogyasszuk és ajánljuk cégünk termékeit?
- Hogyan lehetünk hitelesek?
- Mi a szerepe és haszna az általunk végzett személyes reklámnak?

Az MLM vállalkozás egy speciális módon felépített fogyasztói hálózat.
A fogyasztói kör felépítésének alapja a személyes fogyasztás tapasztalataira épül. Amitől jól megkülönböztethető a tiszta és korrekt MLM üzlet a pilótajátékoktól, hogy mindenki számára hozzáférhető, fogyasztható és vásárolható termékre, szolgáltatásra épül. Az ily módon létrejött forgalom növelése, többszörözése okán van lehetőség arra, hogy a termék ismertségét az üzletépítés eszközeivel a hálózat tagjai növelik. Teljesen logikus, hogy ahol nagyobb a forgalom ott nagyobb a bevétel és nagyobb a lehetőség a jövedelmek növelésére. Amiben speciális és egyedi a klasszikus kereskedelmi vállalkozásoktól az MLM, hogy a személyes marketingre építi a termékek reklámozását, így kívánja elérni a forgalom növelését.
A hálózat tagjai elsősorban fogyasztói és ajánlói a termékeknek. Az azonban világos kell legyen, hogy hitelesen ajánlani terméket, szolgáltatást csak személyes tapasztalatok alapján lehet. Ezért nem igaz az a vád, hogy az MLM vállalkozások ún. kényszerfogyasztókat tart benn a vállalkozásban. Az ajánlások hitelessége elsősorban a személyes tapasztalat, de sokat segít a hiteles ajánlásban azoknak a vevőknek, üzlettársaknak a tapasztalata is, aki olyan terméket is használnak, amit mi nem.
Amit fontos tudni!
Valójában a hálózatokban a legjobb fogyasztói referencia a regisztrált, okos vásárló, aki egyben a hálózat regisztrált munkatársa. Ezért okos döntés megtervezni a saját fogyasztást, és annak megfelelően vásárolni a hálózatban előforduló termékeket.
Ha valaki az MLM vállalkozásból szeretné anyagi biztonságát, függetlenségét megszerezni, akkor legyen a vállalkozása legjobb fogyasztója, és erre a hitelességre építve a legjobb reklámozója.
- Üzleti Patika -
… vicc, vicc, vicc
Az idős házaspár felkerül a mennyországba. A férfi csodálkozva néz körül, milyen csend és nyugalom van, gyönyörű környezet. Megkérdezi az Arkangyalt:
- Mondd, ez mennyország mindig ilyen volt?
- Igen, az idők kezdetétől fogva.
Az idős úr egy hatalmas pofont lekever a nejének. A feleség meglepődve néz rá, hogy miért kapta.
- Figyelj ide, ha nem etetsz éveken keresztül ezekkel a vitaminokkal és táplálék-kiegészítőkkel, már rég itt lehetnék!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése